Veelgestelde vragen over het coronavirus

Moorings sailing yacht

 

 

Update: 21 oktober 2020

The Moorings is er voor u.

Klik hier voor een overzicht van de openingsdata van onze bestemmingen klikt u hier. 

We begrijpen dat u veel vragen heeft over COVID-19 en welke maatregelen we nemen. Hieronder vindt u een lijst van veel gestelde vragen, die mogelijk ook antwoord geven op uw vraag.

 


Wat doet The Moorings om de verspreiding van het coronavirus te vertragen?

The Moorings hanteert nieuwe reinigings- en veiligheidsmaatregelen op al onze bestemmingen wereldwijd, om het welzijn van onze gasten en personeel te garanderen.

 

Kan ik een nieuwe vakantie boeken voor een datum in de toekomst?

Jazeker! Indien u een nieuwe vakantie wilt boeken voor verderop in 2020 of in 2021, dan helpen wij u graag. Bij The Moorings boekt u bovendien met vertrouwen. Indien de sitatutie in de komende weken verandert, dan zijn wij er voor u.

Uw vakantie is onze hoogste prioriteit, en wij doen er alles aan zodat u met een gerust hart met ons het water op gaat. Daarom hebben wij een flexibel boekingsbeleid ingevoerd.

 

Welke bestemmingen zijn geopend?

Bekijk hier het overzicht van alle bestemmingen met openingsdata.

 

Wat is de actuele reisinformatie voor mijn land van bestemming?

Op de website van het Ministerie van Buitenlandse Zaken vindt u per land de actuele reisinformatie. Actueel kan het zijn dat u bij aankomst of terugkomst 14 dagen in quarantaine moet, dat het land van bestemming een negatief covid-testresultaat verlangt of dat u voor het betreden van uw reisdoel een bepaad formulier moet invullen. Controleer de actuele reisinformatie daarom goed en controleer tevens in hoeverre uw reisverzekering uw vakantie in een bepaald land dekt.

 

Wat gebeurt er wanneer de reisinformatie wijzigt voor vertrek?

Wanneer het Ministerie van Buitenlandse Zaken het reisadvies voor uw land van bestemming wijzigt, dan neemt een van onze vakantieplanners contact met u op om de mogelijkheden met u te bespreken.

 

Wat gebeurt er wanneer de reisinformatie wijzigt tijdens mijn vakantie?

Wanneer u zich reeds in het land van bestemming bevindt, en het Ministerie van Buitenlandse Zaken wijzigt het reisadvies, dan hoeft u niet per direct het land te vertalen. Wel kan het zijn dat u bij aankomst in eigen land in quarantaine moet.

 

Welk overnachtingsadres geef ik aan op eventuele inreisformulieren?

Gebruik in dat geval het adres van onze haven. Het adres vindt u op onze website onder de tab 'reisinformatie' bij de desbetreffende bestemmingen.

 

Wanneer nemen jullie contact met mij op indien mijn vakantie betroffen is?

Wij nemen contact met u op indien uw vakantie niet zoals gepland kan plaatsvinden. Qua volgorde richten we ons hierbij naar vertrekdata. Indien u zelf al nieuwe reisdata in gedachten hebt, belt u dan gerust even naar 010 414 93 90.

 

Wat voor mogelijkheden heb ik indien mijn vakantie wordt gestorneerd?

Door covid-19 zijn helaas veel zeilvakanties betroffen geraakt. Daarom doen we ons best u een passende oplossing te bieden. U kunt kiezen tussen een wijziging van bestemming of reisdata, een tegoedbon voor een vakantie in de toekomst of een terugbetaling van de reissom in contant.

 

Welke wijzigingsrechten heb ik wanneer ik het volledige bedrag nog niet heb betaald?

Indien uw vakantie is opgeschort of verschoven als gevolg van het coronavirus en u dient nog een restbetaling te verrichten, dan kunt u dat bedrag online voldoen of telefonisch onder 010 414 93 90.

Indien u uw restbetaling niet tijdig voldoet, handelt u in strijd met onze algemene boekingsvoorwaarden. Betaal uw restbedrag dus zo snel mogelijk.

Boek met vertrouwen

 

Volledig beschermd

The Moorings is een onderdeel van een grote reisonderneming en in handen van een van grootste privé-investeerders ter wereld.

Reisadvies

We helpen u graag om in het grillige reislandschap te navigeren. We houden het reisadvies van het Ministerie van Buitenlandse Zaken nauwgezet in de gaten.

Reis flexibel

Indien uw aanstaande vakantie is betroffen door het coronavirus biedt The Moorings u de mogelijkheid uw vakantie te verschuiven naar een latere datum.

Onze respons

De veiligheid en het welzijn van onze klanten en medewerkers is de hoogste prioriteit. Wij hanteren strikte maatregelen omtrent veiligheid en hygiëne.  

 

 
facebook_blue-01.jpg?t=1MRDz&itok=3wWi5Mp0
instagram_blue-05.jpg?t=1MRDA&itok=gV3lmrgl
twitter_blue-02.jpg?t=1MRDB&itok=xbUaxrV0
youtube_blue-04.jpg?t=1MRDC&itok=EbzGSRf0