Veelgestelde vragen over het coronavirus

Moorings sailing yacht

 

 

Update: 4 augustus 2020

The Moorings is er voor u.

Klik hier voor een overzicht van de openingsdata van onze bestemmingen klikt u hier. 

We begrijpen dat u veel vragen heeft over COVID-19 en welke maatregelen we nemen. Hieronder vindt u een lijst van veel gestelde vragen, die mogelijk ook antwoord geven op uw vraag.



Wat doet The Moorings om de verspreiding van het coronavirus te VERTRAGEN?

The Moorings hanteert nieuwe reinigings- en veiligheidsmaatregelen op al onze bestemmingen wereldwijd, om het welzijn van onze gasten en personeel te garanderen.


KAN IK JULLIE BELLEN OM MIJN VAKANTIE TE WIJZIGEN?

Bij The Moorings boekt u met vertrouwen. Klik hier voor ons flexibel boekingsbeleid in het kader van COVID-19.


WElke wijzigingsrechten heb ik wanneer ik het volledig bedrag nog niet heb betaald?

Indien uw vakantie is opgeschort of verschoven als gevolg van het coronavirus en u dient nog een restbetaling te verrichten, dan kunt u dat bedrag online voldoen of telefonisch onder 010 414 93 90.

Indien u uw restbetaling niet tijdig voldoet, handelt u in strijd met onze algemene boekingsvoorwaarden. In dat geval hebben we het recht uw vakantie te annuleren en kunnen kosten in rekening worden gebracht. Betaal uw restbedrag dus zo snel mogelijk.


Kan ik een nieuwe vakantie boeken voor een datum in de toekomst?

Heel graag! Indien u een nieuwe vakantie wilt boeken voor verderop in 2020 of in 2021, dan helpen wij u graag. Bij The Moorings boekt u met vertrouwen. Wat de toekomst ook brengt, wij zijn er voor u.

Boek met vertrouwen

 

Volledig beschermd

The Moorings is een onderdeel van een grote reisonderneming en in handen van een van grootste privé-investeerders ter wereld.

Reisadvies

We helpen u graag om in het grillige reislandschap te navigeren. We houden het reisadvies van het Ministerie van Buitenlandse Zaken nauwgezet in de gaten.

Reis flexibel

Indien uw aanstaande vakantie is betroffen door het coronavirus biedt The Moorings u de mogelijkheid uw vakantie te verschuiven naar een latere datum.

Onze respons

De veiligheid en het welzijn van onze klanten en medewerkers is de hoogste prioriteit. Wij hanteren strikte maatregelen omtrent veiligheid en hygiëne.  

 

 
facebook_blue-01.jpg?t=1MRDz&itok=3wWi5Mp0
instagram_blue-05.jpg?t=1MRDA&itok=gV3lmrgl
twitter_blue-02.jpg?t=1MRDB&itok=xbUaxrV0
youtube_blue-04.jpg?t=1MRDC&itok=EbzGSRf0