4-uursgarantie

The Moorings garandeert: indien u op het water pech krijgt, zijn we binnen 4 uur ter plaatse en hebben we het probleem opgelost. Zo niet, dan wordt u gecompenseerd voor de verloren vakantietijd.

Wat is gedekt?

De volgende uitrusting wordt beschouwd als essentieel voor het functioneren van het jacht en valt daarom onder de garantie: motor, transmissie, ankerlier, zeilen, staand en lopend want, accu en alternator. 

Terug naar boven

Wat kunt u van ons verwachten?

Mocht u een storing in een van de bovengenoemde apparatuur ondervinden, dan zullen we het probleem binnen vier werkuren na uw telefonische melding te verhelpen. Als we het probleem niet binnen vier uur oplossen, ontvangt u compenserende zeiltijd aan het einde van uw geplande charter (indien beschikbaar), of zeilkrediet voor uw volgende charter.

De compensatie wordt gebaseerd op de daadwerkelijk verloren tijd verminderd met de reparatieperiode van vier uur. De kredietwaarde per charteruur wordt gebaseerd op de gedefinieerde zeiluren (8.00 tot 17.00 uur), het aantal dagen van de charter en de betaalde charterkosten. Als uw charterkosten bijvoorbeeld $ 3000,- voor 7 dagen zijn, dan bedraagt het krediet per verloren uur $ 35,72 ($ 3000 ÷ 7 ÷ 9). 

Terug naar boven

Wat vragen we u te doen?

Om een gegarandeerde service op uw charter te ontvangen, vragen we u onmiddellijk contact op te nemen met de basis zodra u enige pech, problemen of ontevredenheid ondervindt. De charterer moet aan het einde van de charter alle eventuele klachten hebben ingediend, en deze moeten voordat de charterer de jachthaven verlaat worden goedgekeurd door The Moorings of door onze partner.

Terug naar boven

Wat valt er niet onder deze garantie?

Alle storingen zullen worden verholpen. Er wordt echter geen compenserende vaartijd verstrekt voor reparaties aan de volgende onderdelen: mobiele telefoon, VHF, koeling, stereo-/cassette-/cd-speler, automatische piloot, gps, waterdrukpomp, bijboot, buitenboordmotor, knoopmeter, dieptemeter, airconditioning en andere onderdelen die het jacht niet onbruikbaar maken. Als u dit wenst, zal The Moorings of onze partner alles in het werk stellen om dit soort problemen zo snel mogelijk te herstellen; we kunnen u dan echter vragen om uw charter te verplaatsen naar een ankerplaats die beter toegankelijk is voor ons reparatieteam.

Eveneens uitgesloten van deze compensatiegarantie zijn storingen die zich voordoen buiten een straal van dertig kilometer van een basis van The Moorings of onze partner, zeiltochten naar USVI-wateren en problemen die het gevolg zijn van een nalatige bediening door de charterer.

Mocht u tijdens uw charter enige problemen ondervinden, bel ons dan meteen. Het toegewijd personeel van The Moorings zet zich volledig in zodat u onvergetelijke momenten op het water kunt beleven.

Bedankt dat u hebt gekozen voor The Moorings.

 

Terug naar boven